poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Przygoda z blogiem rozpoczęta!

Serdecznie witam wszystkich, którzy postanowili odwiedzić mojego bloga.
Myślę, że na początek warto byłoby napisać kilka słów o sobie. Nazywam się Ewa, z zawodu jestem położną, ale obecnie zajmuję się głównie wychowywaniem mojej 10 miesięcznej córeczki Weroniki.
Dlaczego zakładam bloga z przepisami na zdrowe posiłki dla małych dzieci? 
Bo interesuje mnie ten temat, gotowanie dla Weronki sprawia mi ogromną przyjemność i myślę, że taki zbiór sprawdzonych przepisów może się komuś przydać.

A oto moja kochana inspiracja i bezpośrednia przyczyna powstania niniejszego bloga - Weronka:



 Życzę wszystkim miłej lektury!

2 komentarze:

  1. witam,
    gratuluję wspaniałego pomysłu na bloga! Stał się on moją inspiracją już teraz mimo, ze moja mała Lenka ma dopiero 5 m-cy i jest karmiona piersią. Myślę już o rozszerzaniu diety a Pani super-apetyczne potrawy sprawiły, że postanowiłam przygotowywać jej potrawy sama, a gotowe słoiczki stosować sporadycznie, tylko w awaryjnych sytuacjach. pozdrawiam ciepło Panią i uroczą Weronikę:) Joanna, mama Oliwii i Lenki:)
    p.s. na bloga trafiłam przez forum "rozszerzanie diaty" na gazecie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Joanno! Bardzo miło jest czytać takie słowa, cieszę się, że blog okazuje się dla kogoś pomocny. Ja moją córeczkę do 9-10 miesiąca karmiłam tylko słoiczkami. Mam do nich zaufanie, ale cóż, nie można przecież karmić nimi dziecka w nieskończoność...
    Nadszedł czas na gotowanie samemu:)

    OdpowiedzUsuń